So sick

Jag har funderat kring hur många minuter i mitt liv som gått åt av att vara arg, ledsen eller liknande över människor som egentligen inte bryr sig om en.
Tänk hur mycket energi jag ödslat på till exempel honom.
Jag har skippat att träffa vänner och legat hemma och stirrat upp i taket 
eller så har jag promenerat förbi 7-eleven flera gånger på samma kväll.
Bara för att se om han är där. 
Och jag har gråtit mig till sömns för honom.
Jag har ödslat så jävla mycket energi på någon som kanske inte förtjänar det.
Men jag är trött på det nu. 
Jag är fan bättre än jag tror.
Så det så.
FUCK YOU.
I'M A SUPERWOMAN.
 
 

Kommentarer:

1 jesuslovesme.blogg.se:

skriven

PRECIS SÅ <3

Svar: Jag önskade att man kunde få ha kvar den känslan och tankesättet i mer än bara några minuter<3
felizia eskilsson

Kommentera här: