Sheets

"Hej. Nu bryter jag mitt löfte och hör av mig i alla fall för
du sa att jag skulle höra av mig om det var någonting och
nu är det någonting. Jag tycker om dig, jättemycket.
Det har du förhoppningsvis förstått vid detta laget. Det är så
det ligger till och jag har väl inte riktigt vågat erkänna det för
mig själv förrän idag. Och jag ber om ursäkt för att jag ringer
dig och vräker ur mig detta trots att du sagt att du inte vill höras,
men det kan faktiskt inte bara vara på dina villkor för jag orkar 
inte det mer. Jag tycker om dig, jättemycket. Och jag har legat
runt ganska mycket i mitt liv och jag har ingenting emot
one-night-stands alls, men när jag vaknade upp bredvid en kille
jag inte kände för några dagar sedan så insåg jag att jag inte vill
vara med någon annan än dig. Så, nu har jag fått ur det ur mitt 
system och det behövdes. Jag vet att du inte vill ha ett förhållande
just nu eller vad det nu var du sa till Hanna men det vill inte jag 
heller, jag har också saker jag behöver ta tag i men jag tycker
att det låter ganska idiotiskt att vi båda tycker om varandra
men inte "har tid just nu" så vi slutar höras helt och försöker 
förtränga varandra och allt vi sagt och gjort, är det det du vill?
Jag tycker om dig och jag behöver dig just nu."
 

Kommentera här: