All of me

När vi badade badkar fulla och jag trillade i vardagsrummet och ålade runt helt naken framför min mamma.
När vi satt på berget på Brännö och du höll min hand.
När vi duschade tillsammans.
När jag fick följa med på kräftskiva med din släkt.
Alla gånger vi legat sked i din soffa.
När vi spelade spel ute på Brännö.
När jag var på jazzhuset och du skickade ett gulligt sms om hur mycket du saknade mig.
När du kom ner i kläderna du alltid målar i och kysste mig innan jag gick iväg med din hund på promenad.
När vi var ute med dina vänner.
NÄR VI VAR I MALMÖ.
När vi satt på bussen och du sa att du älskade mig.
När du ringde och pratade med min psykolog för jag orkade inte och du ville hjälpa mig.
När jag träffade din mamma första gången. 
När du tatuerade mig.
När jag kom ut till din mamma när du passade huset för att vi inte ville vara utan varandra i hela tre dagar.
När det var så jävla uppenbart att det var vi. Det fanns ingenting annat.

Dessa minnen är bland de bästa jag har och jag vill att de ska finnas kvar men jag vill fan inte att de ska göra så jävla ont längre. 

Kommentera här: