Woo!

Det är någonting som stoppar mig från att öppna ögenen och se klart på hela situationen. Även om jag kan se den i de klaraste ögon så försvinner den bilden lika snabbt som den dök upp. För att se det hela klart och tydligt:
Han höll på med dig fram och tillbaka förra hösten och slutade sedan helt plötsligt höra av sig. Du var förkrossad under hela vintern och våren tills han dök upp igen. Inte behövde han anstränga sig för att fånga dig, du sa ja direkt. Minns du även att han varje gång ni träffas säger elaka saker? En sak till, vad var det han sa igår? Jo, just det. "Jag behövde inte ens lyfta ett finger, jag visste ju att jag skulle få dig". Sedan hann han ju även klämma ur sig att du var ful när du vaknade och hade rufsigt hår, att du var slampig och att du var ett rent helvete. Så, Felizia Eskilsson, varför umgås du med honom? Det borde du fråga dig själv. Och jag vet att du kan komma på flera anledningar till att umgås med honom och att du tycker att alla de anledningarna väger upp de dåliga sakerna även om de antagligen är fler och värre. Öppna ögonen kära du. 
 
Nej, jag vill inte se. Hejdå.

Kommentera här: