Suit and tie

JUSTIN TIMBERLAKE KOMMER TILL SVERIGE NÄSTA VÅR.
OK. DÖR. OMG. IUABBFIUAEGH. OKEJ. BRA. 
 
Efter att ha skickat smset till dig, efter att ha fått ett svar, så känner jag mig hel igen. Jag vet att jag klarar allting sålänge jag har dig vid min sida. Sålänge det är du och jag föralltid så klarar jag av vad som helst. Det var inte så mycket jag behövde ha sagt, jag behövde bara så ett utbrott till, ett förlåt till. Det känns som när man bråkat med någon och sedan löst det. Det kändes innan som att det alltid var någonting som var ivägen, någon jobbig stämning över smsen, över samtalen, som ett samtal vi inte ville ta, ett utbrott och ett förlåt som vi inte ville påminna varandra om. Men nu, när det är gjort. Jag känner mig hel. Allt kommer bli bra, sålänge jag har dig. Okej? Kom ihåg det, fina, vackra, underbara, bästa du. För du är mer värd för mig är någonting annat och jag vill aldrig förlora dig. 

Kommentera här: