Drunk kid catholic

Min psykolog säger till mig att skriva mer, att ventilera. 
Hon säger att jag är klok, jag håller med men erkänner att jag inte lyssnar på kloka mig.
Hon säger åt mig att skriva när jag är glad, att hålla kvar de glada tankarna. 
Jag öppnar mig och är ärlig. 
"Jag behöver hjälp, jag ser inte någon mening med att kämpa mer".
 
Ibland måste jag stanna upp, tänka positivt. Torka tårarna och gå upp ur sängen. Denna veckan har varit bra (!!!!). Jag har blivit godkänd i Matte2, vilken kändes så fruktansvärt långt bort. Jag har varit ärlig hos psykologen och kommer förhoppningsvis hamna i någonslags stödgrupp eller liknande och bli guidad i livet, lol. Jag har varit på UMO och bokat till för stor-check. Jag har ätit tacos och kollat på film med Fjezzan. Jag har blivit någons lilla loppa. Vet inte varför det gör mig så glad med det känns så fint, att vara någons lilla loppa. Och idag är det sol och jag är fab och jag är så jävla mycket starkare är jag själv tror. 
 

Kommentera här: